reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Krupa

Roman Krupa

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milovník vína, žien, filmu, prírody a cestovania Zoznam autorových rubrík:  rebríčkySúkromnéNezaradené

reklama

rebríčky

top naj 25 väzenských filmov, podľa môjho mienenia

Roman Krupa

top naj 25 väzenských filmov, podľa môjho mienenia

Drsné, nebezpečné pre väčšinu z nás neznáme väzenské prostredie, nám poskytuje námety na zaujímavé, napínavé a vzrušujúce filmy. Dovolil som si pre Vás pripraviť blog o najlepších väzenských filmoch. Pravdepodobne s mojím rebríčkom nebudú úplne všetci súhlasiť, každý máme iný vkus, taktiež v niektorých som mal problém aj ja rozhodne stanoviť poradie, ale každopádne z neho získate zaujímavé info a prehľad o týchto kvalitných „väzenských“ filmoch. Dúfam že sa Vám môj blog bude páčiť a poskytne Vám zaujímavé tipy na pozeranie.

  • 12. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 27 005x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu